– „Deja, šiuo metu iš Kauno oro uosto reguliariai keleivius skraidina tik viena oro bendrovė.

Tikėtina, kad pasikeitus ekonominei situacijai ir mažėjant emigracijai, pigių skrydžių iš Kauno paklausa taip pat sumažės. Tolesnė „Baltic Ground Services“ veikla Kauno oro uoste, mūsų manymu, neperspektyvi“.

„Baltic Ground Services“ vadovo teigimu, Tarptautinis Vilniaus oro uostas išlieka pagrindiniu mūsų šalies oro uostu, jis plečiasi ir turės dar daugiau galimybių didinti skrydžius ir keleivių srautus, kai bus pastatytas privatus keleivių terminalas. Čia ir bus labiausiai plėtojamos „Baltic Ground Services“ paslaugos.

„Atstumas nuo Kauno iki Vilniaus yra nedidelis, todėl ir ateityje didžioji dalis keliautojų skris ne iš Kauno, bet iš Vilniaus oro uosto“, – įsitikinęs S.Batavičius.

Žiemos skrydžių sezonu iš Vilniaus oro uosto skrydžius vykdo daugiau nei 20 oro bendrovių, per 11 šių metų mėnesių keleivių srautas, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 22 proc., skrydžių skaičius padidėjo 20 proc. UAB „Baltic Ground Services“ užima apie 50 proc. Vilniaus oro uosto antžeminio aptarnavimo paslaugų rinkos.

Be Vilniaus, bendrovė „Baltic Ground Services“ dar teikia paslaugas Rygos oro uoste ir turi ketinimų bendradarbiauti su Palangos oro uostu“.

Kauno oro uoste „Baltic Ground Services“ veiklą vykdė nuo 2006 m. kovo 20 d. Čia buvo teikiamos orlaivių ir keleivių aptarnavimo paslaugos. Veikos nutraukimo procedūras planuojama baigti iki š.m. gruodžio 31 d. Visa įranga iš Kauno bus perkelta į Vilnių. Dirbti į Vilnių bus perkelti ir Kaune dirbę „Baltic Ground Services“ darbuotojai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją