„Šis automobilis buvo paimtas kaip užstatas už skolą, ji nebuvo grąžinta, todėl pagal įkeitimo sutartį šis automobilis parduodamas“, – DELFI sakė „Vilniaus energijos“ komercijos direktorius Rimantas Germanas.

Tiesa, kol kas norinčių už šį 2005 m. pagamintą „Aston Martin“ sumokėti daugiau nei 260 tūkst. Lt neatsirado. Skola už šildymą sudaro kelis šimtus tūkstančių litų.

„Kadangi produktas yra specifinis, todėl, matyt, parduoti nebus taip paprasta. Į Lietuvos pirkėjus mes ir nesiorientuojame. Ta skolos dalis, kurios nepadengs parduotas automobilis, bus išieškoma toliau“, – sakė jis.

„Vilniaus energija“ ne sykį kaip užstatą už nesumokėtas skolas buvo paėmusi automobilį, tačiau iki šiol skolos būdavo grąžinamos ir automobilio netekdavo pardavinėti.

„Tai yra kraštutinė priemonė (automobilio kaip užstato ėmimas – DELFI), kuri taikoma, kai yra didelė rizika, kad skolininkas nesumokės skolos. Su gyventojais tokios rizikos nėra, nes žmogus išsidėlioja skolas ir vis tiek gyvena tame bute, tačiau su įmonėmis yra labai didelė rizika“, – anksčiau sakė pašnekovas.

Visi „Vilniaus energijos“ klientai šiuo metu yra skolingi apie 90 mln. Lt, iš kurių 30 mln. Lt skolinga sostinės savivaldybė, 44 mln. Lt – gyventojai, 3 mln. Lt – valstybė, o likusią dalį – įmonės.

Pernai tuo pačiu metu skolos už šildymą buvo 7 mln. Lt didesnės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją