Švedų laikraštis „Metro“ pirmadienio, spalio 1 dienos, numeryje sulygino Švedijai ir Saudo Arabijai skirtas „Ikea“ katalogo versijas ir paaiškėjo, kad juose naudojamos identiškos namams skirtų baldų nuotraukos, tik Saudo Arabijos kataloge iš jų pradangintos moterys.

Ši publikacija sukėlė diskusijas Švedijoje, ar „Ikea“ laikosi lyčių lygybės principo.

Šalies darbo ministrė Ewa Bjorling tiesiogiai bendrovės „Ikea“ nekritikavo, tačiau leidiniui „Metro“ pareiškė, kad ištrinti moters iš visuomenės negalima.

„Ikea“ išplatino pranešimą, kuriame išreiškiamas apgailestavimas: „Mes turėjome reaguoti ir suvokti, kad moterų pašalinimas iš Saudo Arabijai skirtos katalogo versijos prieštarauja „Ikea Group“ vertybėms“.

„Ikea Group“ yra vienas iš sudėtingos kompanijos verslo struktūros filialų. Ji tvirtina, kad Saudo Arabijai skirtą katalogo versiją kūrė ne „Ikea Group“.

„Dabar peržiūrime, kad skirtingose „Ikea“ katalogo versijose visame pasaulyje būtų užtikrintas vertybių požiūriu teisingas turinys“, - teigiama baldų gamintojos pranešime.

Moterys Saudo Arabijoje kuriamose reklamose pasirodo labai retai. Dažniausiai jas galima išvysti Saudo Arabijai priklausančiuose televizijos kanaluose, kuriuose jos rodomos vilkinčios ilgas ilgarankoves sukneles ir plaukus pridengusios šaliais.

Iš užsienio atkeliavę žurnalai cenzūruojami– draudžiama rodyti daugumą moters kūno dalių, įskaitant rankas, kojas ir krūtinę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)