Jis pripažino, kad finansiniai „airBaltic“ rezultatai priklausys nuo degalų kainos. „Formuojant biudžetą, buvo numatytos labai dideles degalų kainos. Jeigu per metus degalų kainos bus 10 proc. didesnės, nei planavome, pagal šių metų rezultatus išlaidos padidės 8 mln. latų (39,4 mln. Lt), žinoma, tokiu atveju, jei nesiimsime jokių priemonių“, – sakė M. Gaussas.
Jis pridūrė, kad į „airBaltic“ bilietų kainas įtraukta priemoka už kurą.
M. Gaussas papasakojo, kad kiekvieną savaitę aviakompanijos vadovybės posėdyje analizuojami pagrindiniai kontroliniai įmonės veiklos rodikliai: pardavimų apimtys, vidutinė lėktuvo bilieto kaina, skrydžių skaičius, lėktuvų užpildymas, artimiausiam pusmečiui parduoti bilietai ir t. t.
„Šiuos visus rodiklius lyginame su analogiško pernai metų laikotarpio rodikliais, tada visiems matosi, ar pagerėjo padėtis. Vienas iš kontrolinių rodiklių – degalų kaina. Dabar degalų kainos didžiausias per visą istoriją. Žinoma, jeigu jos toliau didės, įvyks permainos visoje pramonės šakoje, ne tik „airBaltic“, – sakė M. Gaussas.