Baimindamiesi, kad išaugus krovinių skaičiui padidės ir triukšmas, prieš europinės vėžės tiesimą per miestą protestuoja kai kurie marijampoliečiai ir miesto politikai. Kitai pusei abejonių kelia tai, kad toje vietoje, kur anksčiau buvo numatytas Marijampolės apvažiavimas, apsukrūs verslininkai spėjo įsigyti sklypus ir nori, kad juos valdžia išsipirktų didele kaina.

Premjeras pirmadienį vyksta į Marijampolę aiškintis situacijos ir tikisi rasti tinkamą sprendimą.

"Nemanyčiau, kad Marijampolė norėtų, kad keleiviniai traukiniai aplenktų Marijampolę. Miestas kūrėsi, pradėjo stiprėti ir plėstis, kai buvo nutiestas pirmasis geležinkelis dar 19 amžiuje", - sakė A. Kubilius.

Vyriausybės vadovas patikino, kad ilgalaikėje perspektyvoje, kai krovinių, pervežamų "Rail Baltica" padaugėtų iki tam tikrų iš anksto užsibrėžtų kiekių, būtų galima numatyti galimybę krovininiams traukiniams apvažiuoti Marijampolę.

"Bet tai įvyks tikrai dar negreitai. Mes nenumatome, kad krovinių srautai "Rail Baltica" iš karto pasidarytų maksimalūs. Šiuo atžvilgiu, pradžiai nutiesus bėgius naudojant senąją vėžę, vėliau užaugus krovinių kiekiams, būtų galima numatyti ir galimybes daryti apvažiavimus arba kitaip projektuoti kai kurias "Rail Baltica atkarpas", - sakė A. Kubilius.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją