Kaip BNS informavo CPVA, šią savaitę analizuojama, ar sistema veikia: ar vartotojas turi galimybę naudotis vienkartiniu elektroniniu bilietu, ar visos transporto priemonės techniškai pasiruošusios elektroninio bilieto veikimui, ar išspręstas sąryšis tarp miestų.

Taip pat bus analizuojama, kaip naudojama įsigyta įranga, pavyzdžiui, švieslentės.

"Surinkus faktus ir gavus atitinkamus paaiškinimus, darysime išvadas, ar projekto veiklų tęstinumas užtikrintas ir ar nėra pagrindo susigrąžinti ES lėšas", - teigė CPVA Struktūrinės paramos departamento direktorė Inga Moisiejūtė.

Patikrinimo išvadas planuojama parengti kitą savaitę.

Vilniaus miesto vicemeras Romas Adomavičius sausio pradžioje tikino, kad įvedus vienkartinį elektroninį viešojo transporto bilietą, minimalūs uždaviniai, kurie pateisina ES lėšų panaudojimą, yra įgyvendinti.

Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos" e-bilieto projekto vadovas Mindaugas Žironas tuomet dėstė, kad švieslentės, kurios Vilniuje kai kurių stotelėse kabo jau keletą metų, turėtų pradėti veikti iki birželio 1-osios. Joms veikti iki šiol esą trukdė svyruojanti elektros srovė, kuri būdavo imama iš troleibusų kontaktinio tinklo. Šiuo metu nuspręsta švieslentes prijungti prie įprasto elektros tinklo, bet darbams trukdo įšalas.

Švieslenės turėtų rodyti realų troleibusų ir autobusų atvykimo laiką.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją