„O kas sakė, kad jos neveikia?“, - šypsojosi socialdemokratas. Žurnalistams pasiūlius nueiti į stotelę ir tuo įsitikinti pačiam, R. Adomavičius klausimą peradresavo savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ e-bilieto projekto vadovui Mindaugui Žironui.

M.Žironas aiškino, kad projekto pradžioje nuspręsta pasinaudoti esama infrastruktūra ir švieslentes pajungti nuo troleibusų kontaktinio tinklo - 600 voltų.

„Eksploatacijos eigoje paaiškėjo, kad sprendimas buvo neblogas, tačiau buvo labai daug tam tikrų kintamųjų. Pagrindinis kintamasis – kontaktinio tinklo elektros srovė svyruoja, ir kartais ji būna atjungiama. Dėl to žiemą užšaldavo tam tikri įrenginiai švieslentėse“, - sakė M. Žironas.

Pasak M. Žirono, šiuo metu planuojama švieslentes prijungti prie įprasto buitinio 220 voltų elektros tinklo. Darbai esą vykdomi, tačiau jiems trukdo žiema – kai kur reikia atvesti elektros laidus.

Iš viso sostinėje yra 40 švieslenčių, dalis jų po pertvarkos bus perkabintos į naujas vietas. Pilnu pajėgumu švieslentės esą turėtų veikti iki birželio 1-os.

Švieslentės – e-bilieto projekto dalis. Švieslentėms įrengti buvo atriekta 733 tūkst. Lt, žadėta, kad jos veiks 2008 m. pavasarį. Stotelėse laukiantys keleiviai švieslentėse turėtų matyti realų troleibusų ir autobusų atvykimo laiką.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją