Pasaulio automobilių pramonė jau pradeda masinę elektromobilių gamybą, o vienam automobiliu važiuoti net didybės manija sergančiam lietuviui greit darysis nepadoru.

Lietuvoje šiuo metu registruota apie 20 elektromobilių - jų savininkai ir kūrėjai yra susibūrę į Elektromobilių asociaciją.

Nors brangstant degalams didėja ir susidomėjimas elektromobiliais, elektromobilį šiuo metu gali įpirkti tas, kuris gali sau leisti įsigyti naują automobilį iš salono.

"Lietuviai visada daug skundėsi, bet netaupė", - įsitikinęs Rimantas Rudzkis, banko analitikas. Jis pataria tautiečiams pagaliau susiprasti, kad mes benzinui išleidžiame per daug pinigų, ir stengtis važinėti kuo taupesnėmis priemonėmis.

„Plika akimi atlikus Lietuvos automobilių statistiką, mes nė iš tolo nepanašūs į taupius austrus ar vokiečius. Nors mūsų atlyginimas penkis— šešis kartus mažesnis, pas mus visureigių procentas yra gerokai didesnis, negu turtingose šalyse. Susidaro įspūdis, kad pas mus vietoje racionalaus skaičiavimo pakankamai daug didybės manijos“, — tikina pašnekovas.

Antra, anot R. Rudzkio, vis dar nepakankamai išnaudojamas viešasis transportas — automobiliai stovi kamščiuose, o juose sėdi po vieną ar du žmones. Banko analitikas siūlytų jei ne taikyti, tai bent prisiminti kitų šalių pavyzdžius, kai per naftos krizę Singapūre buvo įvestos baudos už važiavimą automobilyje vienam.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją