„Vilnius yra sostinė, kiekviena sostinė domina „Ryanair“. Mes matome didelį šio oro uosto potencialą mūsų kompanijos plėtrai“, – sakė „Rynair“ vykdančioji pardavimų ir rinkodaros direktorė centrinės ir rytų Europos šalims Katarzyna Gaborec.

Anot jos, planuojama, kad keleivių skaičius augs, o dviejų pigių skrydžių bendrovių kova bus naudinga keleiviams.

„Gerai turėti konkurentus, nes konkurencija yra gerai klientams, bet kaip mes visi žinome, „Ryanair“ yra pigiausia ir mes nebijome jokios konkurencijos“, – paklausta, kaip vertina konkurenciją su kita pigių skrydžių bendrove „Wizzair“, atsakė K. Gaborec.

TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila DELFI sakė, kad „Ryanair“ nebuvo siūlytos kokios nors išskirtinės sąlygos.

„Sąlygos yra tokios pačios kaip ir kitoms skrydžių bendrovėms, kurios įsipareigoja skraidinti ne mažiau nei 250 tūkst. keleivių per metus. Bendrovė moka vienintelį mokestį – 2 eurus (apie 7 litus) už keleivį“, – tvirtino T. Vaišvila.

Tiek pat keleivių skraidinti įsipareigojo ir kita pigių skrydžių bendrovė „Wizzair“, į Vilnių įžengusi šį pavasarį.

Tomas Vaišvila
„Lietuvos rinka yra labai tinkama žemų kainų skrydžių bendrovėms. Jų kainodara, greitis stimuliuoja viską, kas įmanoma šiam versle“, – sakė oro uosto vadovas.

T. Vaišvila nemano, kad „Ryanair“ ir „Wizzair“ pakenks tradicinėms aviakompanijoms.

„Šių bendrovių atėjimas jau privertė pasitempti oro uosto senbuves. Kol kas niekas neišėjo ir nemanau, kad kažkas turi galimybes išeiti. Mes matome, kiek keleivių jos veža ir kaip pildosi lėktuvai. Didelių pavojaus ženklų nėra. Be abejo, konkurencija didėja tose pačiose kryptyse, kur buvo viena kompanija, o dabar bus trys-keturios. Galbūt kažkas pasitrauks iš vienos krypties, kaip, pavyzdžiui, „airBaltic“ pasitraukė iš Kopenhagos. Tai normalu, nes yra labai rimtas konkurentas – SAS – su skrydžiu triskart per dieną“, – kalbėjo jis.

Derasi ir su kitais pigiais vežėjais

Anot pašnekovo, derybos su šiuo oro vežėju prasidėjo prieš pusantrų metų. Šiuo metu esą bendraujama ir su kitomis Europos pigių skrydžių bendrovėmis, kuriuos iš Lietuvos dar neskraido.

Susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas DELFI sakė, kad Vilniui dar yra kur pasitempti pagal siūlomas skrydžių kryptis.

„Derybos vyksta nuolat iš karto su 4-5 kompanijomis, bet kol jos nesibaigia, mes nenorime atskleisti informacijos. Jeigu Vilniaus oro uostą palyginsime su Rygos, matyti, kad mums dar dirbti ir dirbti. Manau, kad galima būtų plėstis į kai kurias Azijos šalis, tam tikrus Rusijos oro uostus, Izraelį. Tikrai yra krypčių, kur lietuviai galėtų skraidyti tiesiogiai“, – sakė jis.

Iš Kauno ir Vilniaus oro uosto „Ryanair“ skraidina 24 kryptimis. Vilniaus „Ryanair“ lėktuvai kils šešiomis kryptimis: į Barseloną (Žironą), Brėmeną, Dubliną, Londoną, Milaną, Romą.

Per pirmuosius du šių metų mėnesius Vilniaus oro uostas aptarnavo 148,8 tūkst. keleivių arba 14,1 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją