Bendrovės likimas buvo aptariamas per uždarą Estijos parlamento ekonominės komisijos posėdį. Be piniginės injekcijos, buvo svarstomas ir "Estonian Air" pardavimo investuotojui variantas. Per posėdį taip pat buvo pabrėžta, kad bendrovei būtina nauja strategija.

Estijos nacionalinė oro transporto bendrovė yra nuostolinga jau septynerius metus. Praėjusiais metais "Estonian Air" nuostoliai buvo didžiausi per visą kompanijos istoriją - 17,3 mln. eurų. Pirmąjį šių metų pusmetį kompanija prarado 17,9 mln. eurų. Naujasis kompanijos prezidentas Tero Taskila, užėmęs šį postą 2011 metais, pažadėjo jau 2012-aisiais padaryti kompaniją pelningą.

Ketvirtadienį Estijos aviacijos kompanija pranešė ketinanti per artimiausius mėnesius sumažinti išlaidas personalui ir atleisti apie 15 proc. administracijos darbuotojų. "Estonian Air" ketina nutraukti sezoninius rudens skrydžius keliais maršrutais, tarp jų - į Veneciją, Nicą, Tbilisį, Hanoverį. Be to, nuo spalio iki pavasario kompanija nutrauks skrydžius į Londoną.

90 proc. "Estonian Air" akcijų priklauso Estijos vyriausybei. Bendrovė vykdo operacijas nuo 1991 metų. Oro transporto vežėja eksploatuoja "Boeing 737", "Embraer E-170", "Bombardier CRJ900" ir "Saab340A" lėktuvus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)