Mieste taksi tarifas už nuvažiuotą kilometrą svyruoja tarp 1,2 ir 1,5 lito. O žvelgiant į oro uosto prieigose įrengtą informacinį stendą šiurpsta oda: 5,5–6 litai už kilometrą, plius 8–10 litų įsėdimo mokestis.

Uždarbio rodikliais nepatenkintos bendrovės „Martono taksi" vadovybė jau apsisprendė – nuo gruodžio 1 d. įmonės ekipažų oro uosto valdose neliks. „Du važiavimai per dieną – tai krachas. Visą dieną sėdime dyki", – skundėsi prie oro uosto terminalo viltingai keleivių laukiantys taksistai.

Oro uoste dirbančių bendrovių atstovai tikina, kad tarifas – ne iš piršto laužtas. Jis nustatytas įvertinus visas paslaugos sąnaudas. Už aikštelę penkiems ekipažams oro uostui bendrovės atriekia apie 3 tūkst. Lt per mėnesį be PVM. Iš viso buvo parduoti devyni paslaugų paketai po penkias mašinas, todėl šiuo metu oro uosto valdas aptarnauja 45 automobiliai. Tai esą bent dvigubai daugiau nei iš tikrųjų reikia.

Tarptautinio Vilniaus oro uosto Komercijos departamento direktorius Simonas Bartkus aiškino, kad paslaugos įkainius iškreipė būtent taksi bendrovės. „Dirbti oro uoste įmonių tikrai neverčiame. Mus netgi labai nustebino bendrovių aktyvumas, dalyvaujant oro uosto skelbtame viešame paslaugų paketų konkurse. Buvome nustatę 3 tūkst. litų vieno paketo kainą. Tačiau įmonės taip konkuravo tarpusavyje, kad netgi pasiūlė didesnes kainas – kai kurios – apie 3,7 tūkst. litų už paketą", – prisiminė S.Bartkus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją