Jis atmetė teiginį, kad didesnės kainos naudingos degalinėms. I.Paleičiko tvirtinimu, jų uždarbis lieka toks pats. „Antkainis nuo litro degalinėms siekia 20-25 centus, apie 6 proc.“, - sakė jis.

„Mes perkame naftos produktus ir kainos nežinome, kovo mėn. kainą sužinosime tik balandžio mėn., mums Mažeikių nafta ( red. past. „Orlen Lietuva“) perskaičiuos vidurkį“, - aiškino I. Paleičikas.

Biržos žaidėjų ir spekuliantų žaidimai naftos kaina atsiremia į žmonių perkamosios galios problemą.

„Ekonomistai kelia klausimą, kad gali sulėlėti pasaulio ekonomika dėl silpnėjančios perkamosios galios“, - laidoje tvirtino Europos Parlamento narys Viktoras Uspaskichas.

Pasak VGTU Saugaus eismo centro direktoriaus Dr. Vigilijaus Sadausko, tai jaučiasi per mūsų ekonomiką. „Kuras pradeda tekėti iš aplinkinių valstybių ir pildosi šešėlinė ekonomika. Tai nenaudinga valstybei“, - sakė jis.

„Šešėlinė ekonomika atsiranda ten, kur yra nauda. Vyriausybė turi tuoj pat reaguoti. Jei atsiranda šešėlis, vadinasi, mūsų produktas nekonkurencingas. Iš karto Vyriausybė turi į tai reaguoti. Mokesčių sistema, kitos sistemos turi reaguoti į tai“, - tvirtino V. Uspaskichas.

„Baltarusijoje A-95 benzinas šiandien kainuoja 2.69 Lt. Jei mes atimsime visus mokesčius, kuras visur kainuos vienodai, visa kita - mokesčiai. Jei ne mokesčiai, benzinas šiandien Lietuvoje kainuotų 2.25 Lt dyzelinis kuras - 2.45 Lt, automobilinės dujos - 1.20 Lt. Viskas, kas virš šitos kainos – mokesčiai“, - BTV laidoje teigė I. Paleičikas.