Tuo tarpu visi trys Lietuvos oro uostai tvirtina, kad bendrovės skrydžiai ir atsiskaitymai vyksta normaliu ritmu, o Lietuvos civilinės aviacijos administracijos direktorius Kęstutis Auryla sako, kad keleivius nuo galimų nemalonumų apsaugo kelionės draudimas.

„Yra tie signalai, kuriuose mes pastebėjome žiniasklaidoje. Keleiviams tai būtų grėsminga, jei nutiktų tokia situacija kaip su „flyLAL-Lithuanian Airlines“, jeigu dėl vienokių ar kitokių priežasčių būtų nutraukiama veikla“, – DELFI sakė K. Auryla.

Keleiviai nuo galimų skrydžių bendrovių veiklos sutrikimų arba skrydžių nutraukimų, anot jo, gali apsisaugoti nusipirkę kelionės bilietų draudimą.

„Kelionės draudimas yra efektyviausia priemonė. Tie keleiviai, kurie už bilietus moka kredito kortele, jų kelionė yra drausta“, – sakė CAA vadovas.

Kęstutis Auryla
Anot jo, Lietuvoje veikianti „airBaltic“ atstovybė nėra juridinis asmuo, todėl Lietuvos CAA jų neprižiūri, išskyrus atvejus, kai keleiviai skundžiasi dėl pažeistų teisių.

„Lietuvoje yra tik įmonės atstovai, nėra juridinis asmuo ir vykdo labai ribotas funkcijas – dirba su keleiviais.”

Oro uostai ramūs

„Mes nesame gavę jokių signalų, įmonė jokių skolų neturi“, – DELFI sakė Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovas Tomas Vaišvila.

Tą patį sakė ir Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliūpas: „Viskas vyksta pagal sutartinius įsipareigojimus, kol kas kažkokių pakeitimų ar įspėjimų nesame gavę. Viskas vyksta taip, kaip ir vyko“.

Palangos oro uosto direktorė Jolanta Jucevičiūtė taip pat tvirtino, kad jokių pasikeitimų bendradarbiavime su įmone nėra. „Viskas vyksta pagal įprastą grafiką“, – DELFI sakė ji.

DELFI primena, kad dar praėjusią savaitę Latvijos ūkio ministras pareiškė, jog bendrovė „greitai gali tapti nemokia“.

Reaguodama į A. Kamparo pareiškimą, bendrovė išplatino pranešimą, kuriame nurodė ketinanti kreiptis į teismą, kad gautų kompensaciją už nuostolius, kuriuos ji esą patyrė dėl ministro pasisakymų. Taip pat bendrovė teigia, kad dėl tokių pasisakymus ministras turėtų atsistatydinti.

Kaip rašo Latvijos naujienų agentūra LETA, U. Augulis neskubėjo pritarti ekonomikos ministro teiginiams, kad valstybė turėtų agresyviai perimti įmonės valdymą. Jis tvirtino, kad iki liepos 4 d. laukiama įmonės audito rezultatų.

Anksčiau žiniasklaidoje paviešinta U. Augulio parengtas dokumentas, kuriame nurodoma, jog jei valstybė neparduos savo akcijų, įmonei reikės skirti 90 mln. latų (438 mln. litų) paramą.

Pasak CAA, 2011 m. penkių mėnesių Vilniaus, Kauno ir Palangos tarptautinių oro uostų duomenimis, „AirBaltic“ pervežtų keleivių skaičius sudarė 12,6 proc. visų keleivių.

„Air Baltic Corporation" įkurta 1995 m. Latvijos valstybei priklauso 52,6 proc., „Baltijas aviācijas sistēmas SIA" – 47,2 proc. akcijų.

Lietuvoje „airBaltic" skraido iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją