Apie tai trečiadienį pranešė Kinijos Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Li Jian. Anot jo, iki 2020-ųjų aviacijoje naudojamo biokuro rinkos vertė viršys 120 mlrd. juanių (19 mlrd. JAV dolerių).

Li Jian teigia, kad dėl naujojo Europos Sąjungos (ES) mokesčio už anglies dvideginio išmetimą Kinija sparčiau užsiims aviacijos biokuro gamyba, o plačiam komerciniam naudojimui jis bus pristatytas iki 2020-ųjų. Manoma, kad tada Kinija per metus suvartos daugiau nei 40 mln. metrinių tonų aviacijos kuro. Li Jian pažymėjo, kad Kinija turi reikalingas technologijas ir jai tereikia medžiagas pagaminti pigiau, kad galėtų parduoti jas komerciniais tikslais.

Šiuo metu Kinija per metus suvartoja maždaug 20 mln. metrinių tonų aviacijos kuro.

Manoma, kad iš atsinaujinančių šaltinių pagamintas aviacijos biokuras yra mažiau kenksmingas aplinkai, nes gamybos metu jis išskiria mažiau anglies nei įprastai aviacijoje naudojamas kuras.

Aviakompanija "Air China" pernai spalį atliko parodomąjį skrydį, kuriam buvo naudojamas pusiau iš benzino, pusiau iš biokuro pagamintas kuras.

Nacionalinė naftos įmonė "China National Petroleum Corp" planuoja pastatyti rafinavimo gamyklą, kuri iki 2014-ųjų pagamintų 60 tūkst. tonų biokuro.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją