Uostas jau ne pirmą kartą bus didinamas rezervinių teritorijų plotais, bet pirmą kartą - visų institucijų sutartinai palaimintu buldozeriniu principu.

Naujos geografinės ribos pasiglemš dalį Nemuno gatvės su namais, moksleivių technikos namus, darželį, pareikalaus viso kvartalo nuo Baltijos prospekto pabaigos iki Senosios Smiltelės gatvės rekonstrukcijos ir beveik hektaro privačios žemės, kuri bus perimta valstybės poreikiams. Atsiras naujos gatvės ir estakados virš geležinkelio trasų.

Pagrindinis šio detaliojo plano derintojų argumentas tas, kad rajonas visą laiką buvo pramoninis ir iki šiol mažiausiai ekonomiškai naudingas. Pažymima, kad perdavus jį uosto reikmėms ateis investicijos, padaugės darbo vietų. Esą infrastruktūros permainos bus stimulas porai dešimčių greta įsikūrusių įmonių plėtoti logistikos veiklą - jos statys sandėlius ir dar labiau suartės su jūros pramone. To nesugebančios privalės užleisti vietą kitoms - su jomis bus nutrauktos žemės nuomos sutartys.

Mažesnio investicinio masto darbus numatoma atlikti iki 2015 metų, brangesnius, pavyzdžiui, nutiesti kelių estakadas, - kiek vėliau.

Kelis dešimtmečius chaotiškai statyto tarybinių laikų Žvejybos uosto pramonės komplekso greitai neliks nė pėdsako. Šiuo metu griaunamas žuvų konservų fabriko cechas, kurį bendrovė "Klaipėdos Smeltė" su savininku išmainė į sklypą buvusios taros įmonės "Progresas" teritorijoje, įtrauktoje į naujas uosto ribas. Čia kursis logistikos centras, prie kurio privalės derintis keliolika gretimų įmonių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją