Jo teigimu, Estija visiškai įsisavino jai suteiktą finansavimą, Lietuva – 5 proc. „Latvija nepradėjo šių lėšų įsisavinimo dėl vienos priežasties. Prie kiekvieno euro, gauto iš TEN–T (TransEuropos transporto tinklo) biudžeto, reikia pridėti tris iš mokesčių mokėtojų pinigų. Ar mes galime prie 20 mln. eurų (69 Lt) iš TEN–T pridėti savo 70 mln. eurų (241,7 mln. Lt) ? Ar projektas bus pakankamai pelningas ir atsipirks? Vargu“, – pareiškė valdininkas.

A. Maldupo teigimu, svarbus yra ir „Rail Baltica“ projektas, ir greitųjų traukinių linija „Ryga–Maskva“, tačiau būtina atsižvelgti į biudžete turimas lėšas.

Anksčiau Latvija teigė, kad nori dalyvauti abiejuose transporto projektuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją