Apie tai po vyriausybės posėdžio papasakojo Latvijos susisiekimo ministras Uldis Augulis. Artimiausiu metu bus priimtas sprendimas, kaip vyriausybė galės išgelbėti kompaniją, kuriai gresia nemokumas. Pirmas variantas – grąžinti visą kompaniją valstybės nuosavybei, antras – padidinti įstatinį kapitalą 63 mln. latų (306,5 mln. Lt).

Kompanija „Prudentia“ per dvi savaites turi parengti pasiūlymą apie galimus vyriausybės dalyvavimo „airBaltic“ plėtroje būdus – išpirkti oro linijų bendrovės akcijas iš kito akcininko „Baltijas aviacijas sistemas“ arba abiejų akcininkų proporcingu dalyvavimu didinant kompanijos įstatinį kapitalą 63 mln. latų.

Žinoma, kad Latvijos vyriausybė nepageidauja matyti Bertoldo Flicko „airBaltic“ vadovo poste. Kaip paaiškino U. Augulis, vyriausybė pasirengusi dalyvauti gelbėjant „airBaltic“, laikantis kelių sąlygų. Viena iš jų – kompanijos vadovybės pakeitimas ir B. Flicko atsistatydinimas iš „airBaltic“ prezidento posto.

Jei akcininkai liks tie patys, vyriausybė reikalauja pakeisti akcininkų sutartį, kad padidėtų vyriausybės įtaka „airBaltic“ veiklai. Be to, vyriausybė reikalauja, kad Ryga išliktų bazinis bendrovės oro uostas.

Jei antras akcininkas nesutiks įvykdyti kurios nors sąlygos, Latvijos vyriausybė negalės priimti sprendimo, teigė U. Augulis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją