Kompanijos komunikacijos vadovas Europoje Aage Dunhaupt teigė, kad kaip tik šiuo metu vyksta Baltijos šalių rinkos tyrimai. „Svarstome, kurioje iš Baltijos valstybių sostinių būtų efektyvu pradėti tiesioginius skrydžius. Sprendžiant pagal keleivių skaičių augimą Vilniuje, galimybė pradėti iš šio miesto yra“, - svarstė pašnekovas. Pasak vokiečio, Baltijos rinką ypač svarbi „Lufthansa“ veiklai. Prieš porą savaičių padidintas skrydžių skaičius iš Rygos ir Talino į Frankfurtą.

Darbuotojų atleidimų keleiviai nepajus

„Lufthansa“ į Lietuvą skraido jau 20 metų, tačiau keleiviai su šia oro linijų kompanija kol kas gali tik Frankfurtą. Įmonės atstovai tikina, kad skrydis tarp Vilniaus ir šio Vokietijos miesto yra džiuginantis – išperkama apie 80 proc. vietų, Per paskutinius pora dešimtmečių „Lufthansa“ pradėjo vykdyti skrydžius iš Lietuvos sostinės į Frankfurtą du kartus per dieną. Oro bendrovės atstovai tiki, kad skrydžių skaičiaus didinimas padidino keleivių srautus tarp Vokietijos miesto ir Vilniaus. „Palyginus su kitais skrydžiais, kuriuos vykdo „Lufthansa“, Vilniuje pastebimas sparčiausias keleivių augimas“, - kalbėjo oro linijų komunikacijos vadovas Europoje.

Paklaustas, ar prie besiplečiančios „Lufthansa“ veiklos prisidėjo Europą nusiaubusios skrydžių bendrovių bankrotai, vokietis teigė, kad įmonės plėtrą skatiną operacijų stabilumas bei didelis skrydžių skaičius iš Frankfurto oro uosto. „Kuo labiau kils naftos kainos, tuo daugiau oro linijų bankrutuos. Kol kas Europoje turime per didelę skrydžių bendrovių pasiūlą šiai rinkai“, - pranašavo „Lufthansa“ atstovas.

Aage Dunhaupt
Pasak pašnekovo, plečiant oro uosto veiklą būtina apskaičiuoti, ar investicijos tikrai pasiteisins: „Dirbtiniai sukurti oro uostai, kaip Kaliningrado ar Rygos, nepasiteisina. Neužtenka tik atidaryti naują filialą, reikia milžiniškų investicijų. Dabar sau tai gali leisti nebent Dubajaus šeichai“, - kalbėjo A. Dunhaupt.

Šią savaitę buvo pranešta, kad „Lufthansa“ per artimiausius metus žada atleisti 3500 darbuotojų. DELFI portalui įmonės atstovas teigė, kad keleiviai veiklos optimizavimo pasekmių nepajaus. „Darbo neteks darbuotojai iš administracijos, finansinio departamento, personalo skyriaus. Šie darbuotojų skaičiaus sumažinimai neturės jokios įtakos keleiviams. Lėktuvų komandų ar oro uosto darbuotojų skaičiau nemažinsime“, - aiškino oro bendrovės atstovas.

Pigių skrydžių nebus

Paklaustas apie žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją apie „Lufthansa“ planus steigti pigių skrydžių bendrovę „Direct 4 You”, oro linijų komunikacijos vadovas Europoje tikino, kad paskleista informacija neteisinga. „Tokių planų neturime. Ši informacija galėjo būti paskleista profesinių sąjungų rinkos kovoje“, - teigė pašnekovas.

Kas dieną į dangų pakyla daugiau nei 600 lėktuvų su „Lufthasa“ ženklu. Per parą įmonės skraidina apie 270 tūkst. keleivių. Praeitais metais skrydžiu Vilnius-Frankfurtas pasinaudojo apie 150 tūkst. keleivių. Tai 20 proc. augimas palyginus su 2010 metais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)