„Nekantrauju tapti „airBaltic“ komandos dalimi. Oro bendrovė turi labai stiprų prekės ženklą, tai energinga ir inovatyvi kompanija. Mano užduotis bus sukurti aiškias valdymo ir veiklos struktūras, kurių dabar trūksta. Sieksiu organizuoti valdymą taip, kad būtų pasiekta finansiškai teigiama oro bendrovės veikla“, - sakė naujasis „airBaltic“ generalinis direktorius.

43 metų Martinas Gaussas yra aviacijos profesionalas, turintis beveik 20 metų patirtį. 2009-2011 metais M. Gaussas buvo Vengrijos vežėjo „Malev“, turinčio 22 lėktuvus ir 2010 m. skraidinusio per 3 milijonus keleivių, generalinis direktorius. Šioje oro bendrovėje jis pertvarkė lėktuvų parką, sumažindamas lėktuvų tipų skaičių nuo penkių iki dviejų, ir įkūrė naujas struktūras.

M. Gaussas aviacijos karjerą pradėjo 1992 m. kaip „Boeing 737“ pilotas „British Airways“ dukterinėje bendrovėje „Deutsche BA“, o jau po kelių metų darbavosi oro bendrovės vadovybėje. Jis buvo paskirtas Skrydžių valdymo palaikymo skyriaus vadovu, netrukus tapo Antžeminio aptarnavimo skyriaus vadovu. 2002 m. M. Gaussas pakilo į skrydžių valdymo direktoriaus pareigas – jis buvo atsakingas už lėktuvų įgulą ir Veiklos valdymo skyrių.

2003 m. „British Airways“ pardavė „Deutsche BA“ Hans Rudolf Woehrl grupei, o kitais metais Martinas Gaussas tapo „Deutsche BA“ (DBA) vykdomuoju direktoriumi, atsakingu už naują oro linijų pristatymą, bei įgijo 10 proc. bendrovės akcijų. M. Gaussui vadovaujant kompanija tapo pelninga. 2006-taisiais DBA parduota oro bendrovei „AirBerlin“, M. Gaussas vadovavo integravimo procesui, o po metų, išdirbęs oro bendrovėje 15 m., paliko ją. Per paskutiniuosius jo vadovavimo metus DBA, turėdama 28 lėktuvus, atliko 60 tūkst. skrydžių ir skraidino 4,5 mln. keleivių.

2007 metais M. Gaussas tapo „Cirrus Group“ vykdomuoju direktoriumi ir „Cirrus Airlines“ generaliniu direktoriumi bei vadovavo biurų Miunchene centralizavimui. Projektui pasibaigus 2008 birželį, jis įkūrė savo verslą ir dirbo nepriklausomu aviacijos konsultantu.

M. Gausas taps trečiuoju „airBaltic“ valdybos nariu, kiti du buvo išrinkti spalio pradžioje – tai vykdomoji direktorė Laila Odina ir finansų direktorius Vitolds Jakovlevs.

Spalį naujajam „airBaltic“ kapitalui buvo nuspręsta skirti 153 mln. eurų. Kapitalą finansuoja du pagrindiniai akcininkai – Latvijos vyriausybė ir „Baltic Aviation Systems“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją