Tačiau panevėžiečiai tuo nepatenkinti.

Miesto tarybai patvirtinus naujo autobusų stoties sklypo detalųjį planą iš miesto centro į pakraštį bus iškelta du dešimtmečius neremontuota, miesto gėda tapusi autobusų stotis.

„Jokiu būdu negalima kitur statyti stoties, nes mes nebeturim pinigų dviem autobusais važinėti“, – sakė LTV Naujienų tarnybos kalbinta moteris.

„Turgus toli, bažnyčia toli, taip pat ligoninė – tai yra 3 strateginiai objektai, kurie svarbiausi rajono gyventojams“, – teigė kita.

Kai kurie politikai taip pat nesutinka, kad nauja autobusų stotis būtų pastatyta šiaurinėje miesto dalyje šalia autobusų parko. Esą pagal prieš kelis dešimtmečius parengtą miesto strateginį plėtros planą stotis turėjusi būti arčiau miesto centro, kur didžiausias gyventojų tankumas ir kur buvo įrengtas apvažiavimo žiedas.

„Kaip pavyzdį pateikčiau Ukmergės autobusų stotį, ką siekiama padaryti ir Panevėžyje. Autobusu iš Vilniaus į Umergę žmogus atvažiuoja per valandą, bet iki savo gyvenamosios vietos pačioje Ukmergėje jis turi irgi valandą keliauti“, – sako Panevėžio tarybos narys Juozas Bečelis.

Stoties iškeldinimo konkurse dalyvavę verslininkai ketino stotį iškelti tik už kelis milijonus litų, tačiau suabejojus tokiomis mažomis kainomis į teismą persikėlę ginčai baigėsi taikos sutartimi.

Konsorcijumas „Baltijos investicijos grupė“ ketina mainais už sklypą miesto centre už 14 milijonų litų pastatyti naują autobusų stotį, autobusų parko pastatus. Šalia jų išdygtų ir prekybos centras.

„Nemanau, kad tai pats geriausias ir pats patogiausias sprendimas, bet kitos išeities mes neturime. Todėl kad savivaldybė savo lėšomis pastatyti naują autobusų stotį tikrai nepajėgi ir artimiausiais dešimtmečiais nebus pajėgi“, – tvirtina Panevėžio meras Povilas Vadapolas.

Ką verslininkai galės statyti miesto centre vietoj buvusios autobusų stoties, taip pat spręs miesto taryba.

Planuojama, kad naujoji autobusų stotis bus pradėta statyti pavasarį.