"Suskaičiuosime pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus ir tada spręsime, ar kelti bilietų kainas. Manau, balandžio mėnesį bus aišku, ar dar pajėgsime dirbti be nuostolių, ar ne", - dienraščiui sakė vienos didžiausių Lietuvos keleivių vežėjų bendrovės "Kautra" generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Nuo kainų kėlimo "Kautra" susilaikytų tik tuomet, jeigu padidėtų keleivių srautas. "Degalai brangsta ne tik mums. Jeigu bent vienas iš dešimties lengvųjų automobilių savininkų persėstų į tarpmiestinius autobusus, galėtume kurį laiką bilietų nebranginti. Jeigu važiuos daugiau žmonių, surinksime daugiau pajamų ir kainų kelti nereikės", - nepraranda vilties L.Skardžiukas.

Daugiau kaip 80 autobusų keleivius tarpmiestiniais ir tarptautiniais maršrutais į daugelį Europos šalių vežanti bendrovė Tolimojo keleivinio transporto kompanija (TOKS) šiuo metu skaičiuoja išaugusias išlaidas ir galimybes kelti bilietų kainas. Bendrovės generalinis direktorius Arūnas Indrašius beveik neabejoja, kad po švenčių susisiekimas kai kuriais tarpmiestiniais maršrutais brangs.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją