Apie pasikeitusią kainodarą vežėjai keleivius informuoja pačiose transporto priemonėse: žinią apie 50 centų pabrangusį važiavimą galima perskaityti vos įlipus į autobusą ar „mikriuką“.

Vilniaus miesto vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis DELFI teigė, jog pakilusių kainų vežėjai su dideliu džiaugsmu nepasitinka. Esą jie keleivius galėjo vežti ir ankstesniais, mažesniais įkainiais, tačiau tarifus nustatanti sostinės taryba nutarė juos kilstelėti.

„Ta kaina yra nustatyta visiškai nepasitarus su vežėjais. Yra deklaruojama, kokia Vilniaus miesto savivaldybės gera: kad buvo priėmusi 4,5 Lt (kainą kelionei mikroautobusu – DELFI), paskui sumažino iki 3,5 Lt. Jie galėjo ir 10 Lt nustatyti ir paskui pasakyti, kad reikia 3,5 Lt”, - ironizavo S. Matulionis.

Pasak jo, keldama privačių vežėjų įkainius, savivaldybė galimai saugo nuo nuostolių savo įmonę „Vilniaus viešasis transportas“, kurios autobusuose ir troleibusuose taip pat pasikeitė kainodara.

„Šitoje vietoje mes nieko negalime. Tiesiog taryba nusprendė, kad tokia yra kaina“, - aiškino S. Matulionis.

Anot pašnekovo, vežėjai su nerimu laukia artimiausių savaičių, kuomet į sostinę plūstelės studentai bei iš atostogų grįžtantys dirbantieji – tuomet esą gali pasimatyti, kokią įtaką keleivių srautams turės pakeistos kainos.

„Bus matyti rugsėjo viduryje“, - sakė S. Matulionis.

Asociacijos vadovo teigimu, su naujomis kainomis miesto taryba pridarė ir papildomų nepatogumų. Mat nuo šiol vairuotojai turės būti apsiginklavę monetomis po 50 centų, kad galėtų keleiviams duoti grąžą. Dėl monetų krapštymo, S. Matulionio nuomone, gali kiek sulėtėti vairuotojų darbas.

DELFI primena, jog po Naujųjų metų sostinės valdžia ketina apskritai išgyvendinti „mikriukus“ iš miesto centro. Jiems žadamas prijungimas prie elektroninio bilieto, vadinamosios vilniečio kortelės, sistemos. Po Naujųjų „mikriukai“ turėtų aptarnauti tik miesto pakraščius ir privežinėti vilniečius prie pagrindinių transporto mazgų. Tuo tarpu greitesniu susisiekimu su miesto centre turėtų rūpintis šeši nauji greitųjų autobusų maršrutai. Vis dėlto vežėjai į permainas žiūri skeptiškai ir tikisi, kad juos užtars tyrimą dėl galimo savivaldybės viešojo transporto protegavimo atliekanti Konkurencijos taryba.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (430)