Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, paaiškėjo, kad bendrovės akcijos metu sąraše nurodytos mažmeninės padangų kainos buvo nurodomos aukštesnės, t.y. bendrovė sąraše padidino mažmenines padangų kainas. Taigi vartotojas, pasinaudojęs akcijos pasiūlymu, iš esmės mokėjo už visas 4 padangas.
Taip pat konstatuota, kad bendrovės iniciatyva ir interesais spaudoje skleistoje reklamoje buvo pateikta akivaizdžiai neišsami informacija, kadangi nebuvo nurodyta, jog akcija taikoma tik tam tikroms - į sąrašą įtrauktoms - padangoms.
Skirdama baudą už Reklamos įstatymo pažeidimą Konkurencijos taryba atsižvelgė į atsakomybę lengvinančią aplinkybę – bendrovė padariusi pažeidimą, savo noru užkirto kelią žalingoms pasekmėms, nes savo iniciatyva 2010 m. balandžio 26 d. nutraukė reklamos, kurioje teigta „Akcija 2x2. Pirkite 2 padangas, nes dar 2 gausite papildomai“ platinimą.