„Norime, kad pro duris tilptų du žmonės. Jei durys bus platesnės, žmonės sparčiau sulips ir išlips iš orlaivio. Mums reikia nebrangaus lėktuvo, kuris tiktų mūsų verslo modeliui“, – aiškino H. Millaras. Jis pridūrė, jog „Ryanair“ jau susitarė su Kinijos valstybine įmone „Commercial Aircraft Corporation of China“ („Comac“). Pastarosios nė kiek nenustebino „Ryanair“ pasiūlymas, o „Boeing“ ir „Airbus“ nesudomino pasiūlymas gaminti lėktuvus pagal užsakymą.

„Boeing“ ir „Airbus“ pažiūrės į jus kaip į dvigalvį, jei jūsų (lėktuvo) durys bus platesnės“, – sakė H. Millaras.

„Ryanair“ turi 300 „Boeing 737“ lėktuvų, o dabar ieško galimybių įsigyti naujų lėktuvų, kuriais planuojama pradėti skraidinti 2020 metų pabaigoje.

„Ryanair“ domisi „Comac“ suplanuotu 200-ų vietų lėktuvu C919. Šis modelis veikiausiai konkuruos su Airijos bendrovės turimais „Boeing 737“ ir „Airbus A320“ lėktuvais. Minėti orlaiviai yra populiariausi keleiviniai lėktuvai. „Boeing 737“ telpa 189 keleiviai, o C919 lėktuve tilptų daugiau žmonių.

„Ryanair“ jau užsitarnavo nekokią reputaciją, nuolat mažindama išlaidas ir didindama mokesčius keleiviams (pvz., įvestas mokestis už užsiregistravimą skrydžiui). „Ryanair“ klientai įpratę prie nerealistiškų bendrovės vadovo Michaelo O‘Leary‘o idėjų, kaip patobulinti lėktuvus, tačiau H. Millaras „Comac“ pateikė konkrečius pasiūlymus, kaip antai: daryti siauresnius koridorius ir pertvarkyti tarnybines patalpas, nes „Ryanair“ netiekia maisto skrydžių metu ir skraidina mažiau bagažo, nei įprastos oro linijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)