Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Ginto Bliuvo, šiuo metu įmonės specialistai atlieka paskutinius sistemos įdiegimo darbus, o išsami informacija apie visas pokyčių praktines detales bus pristatyta artimiausiu metu.

„Visą procesą vykdome keliais etapais. Pirmojo etapo metu per pirmuosius tris ateinančių metų mėnesius stengsimės išsiaiškinti, kaip mūsų klientai reaguoja į naująją sistemą. Atsižvelgsime į jų pastabas ir pasiūlymus, siekdami sistemą padaryti maksimaliai patogią vartotojui. Toks kelias yra sunkesnis mums, tačiau naudingesnis vartotojui. Tikime, kad įsiklausę į mūsų klientų nuomonę, Vilniuje turėsime vieną moderniausių e-bilieto sistemų“, - sako G. Bliuvas.

Įgyvendinant naująją tvarką, pereinamuoju laikotarpiu tuo pačiu metu bus galima naudotis ir įprastais popieriniais vienkartiniais bilietais. Pasak SĮ „Susisiekimo paslaugos“ atstovų, vienkartinių bilietų bus atsisakyta ne anksčiau nei 2011 metų pabaigoje, tad laiko priprasti prie naujosios sistemos tikrai pakaks.

Iki šiol į kartinio elektroninio bilieto sistemos įdiegimo darbus investuota kiek daugiau nei 800 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją