Pranešama, kad tai AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Baltarusijos geležinkelių“ bendradarbiavimo rezultatas. Sutrumpinti kelionę pavyko pritaikius organizacines ir technines priemones, įgyvendinant greitojo susisiekimo traukiniais tarp Vilniaus ir Minsko projektą. Praėjusią savaitę Vilniuje susitikę Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelių specialistai aptarė projekto eigą ir ateities planus. Keleivių patogumui planuojama muitinės ir pasienio kontrolės patikrą atlikti ne Kenos, o Vilniaus geležinkelio stotyje.

Artimiausiuose planuose yra geležinkelio atkarpos tarp Naujosios Vilnios ir Molodečno elektrifikacija. Šiuo metu rengiamas šios atkarpos elektrifikavimo projektas. Planuojama, kad 2015 m. tarp Vilniaus ir Minsko bus galima leisti elektrinius dviaukščius traukinius, o kelionė sutrumpės iki 2 val. Įgyvendinus Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektą, kurio Lietuvos dalies nuo valstybės sienos iki Naujosios Vilnios darbų vertė siekia 76 mln. Lt, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko.

Taip pat planuojama elektrifikuoti Kenos geležinkelio stotį ir elektrinę trauką panaudoti ne tik keleivių, bet ir krovinių vežimui. Elektriniai traukiniai daug pranašesni už dyzeliniu kuru varomus traukinius pirmiausia dėl to, kad daro kur kas mažesnę žalą aplinkai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją