Šiuo metu iš upės dugno siurbiamas smėlis, iš kurio formuojamos būsimojo Šventosios uosto teritorijos. "Kol kas mes tik išvalome upės žiotis, kad gylis įplaukos kanale ir pačiame uostelyje būtų bent jau 3 metrai ir į uostelį galėtų įplaukti jachtos ir pramoginiai laivai", - sakė Airida Čėsnienė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generalinio direktoriaus pavaduotoja.

Tačiau realūs Šventosios uosto atstatymo darbai, kuriems reikės apie 53 mln. eurų (apie 170 mln. Lt), prasidės tik 2013-aisiais. Pagal vieną pasiūlytų variantų jūroje bus pastatyti apie 400-420 metrų ilgio molai.

Rekonstruotame Šventosios uoste šaltuoju laikotarpiu galėtų nuolat švartuotis apie 180 laivų. Taip pat būtų numatyta apie 500 vietų atplaukiantiems laivams, kurių ilgis iki 15 metrų. Taip pat būtų įrengta vieta ir vienam didesniam, iki 90 metrų ilgio, laivui. Kitaip sakant, į Šventosios uostą galėtų atplaukti ir mažas kruizinis laivas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)