Laura Capaitė dar pernai gruodžio 23 dieną lietuviškoje bilietų rezervavimo sistemoje „HappyFLy” užsisakė du skrydžio bilietus iš Oslo į Kauną ir atgal su oro bendrove „Ryanair”. Tą pačią dieną ji į „HappyFly” sąskaitą pervedė 306,96 lito.

Sausio 16-ąją ji gavo laišką iš „HappyFly”, kuriame nurodyta, kad jau nupirkti bilietai pabrango 236 litais ir ji arba turi apmokėti skirtumą, arba „HappyFly” grąžins sumokėtus pinigus.

Ją su draugu papiktino toks skrydžio bilietų pardavėjų elgesys – juodu nepanoro papildomai mokėti už jau įsigytus bilietus.

Tuo tarpu „HappyFly” savo kaltės šioje istorijoje neįžvelgia. „Bendrovė „Ryanair” neleidžia rezervuoti bilietų. O kol klientai apmokėjo, bilietai pabrango. Mes bandėme su jais susisiekti telefonu, bet nepavyko. Tuomet parašėme elektroninį laišką, jie atsakė tik į antrąjį mūsų laišką”, – aiškino rezervavimo sistemos vadybininkas Tomas Vitkauskas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją