Kelis mėnesius šiemet iki vasaros trukęs smėliu užnešto Šventosios uosto skubus atvėrimas ir pritaikymas buriuotojams sukėlė didelį rezonansą. Po atidarymo šventės jo veikla truko vos kelias dienas. Krante supiltas smėlis grįžo ten, kur jis ir buvo. O Baltijos jūros smėlio judėjimo vingrybės dabar aiškinamos prokurorams ir Seimo nariams.

Prieš kelis mėnesius direkciją paliko infrastruktūros direktorius Vidas Karolis, šias pareigas ėjęs apie metus. Kolegas išskyrė skirtingi požiūriai į rangovų taikomą praktiką, kai pirma padaromi papildomi darbai, o tada prašoma už juos sumokėti. Uosto vadovas Eugenijus Gentvilas aiškino tokių dalykų toleruoti negalintis.

Praėjusią savaitę iš darbo išėjo Akvatorijos ir krantinių priežiūros skyriaus vadovas Arturas Kazlauskas ir vyresnioji projektų vadovė Audronė Banionytė. Pastarieji du, pasak E.Gentvilo, patys pripažino, kad ilgiau dirbti negali. Jiedu buvo tiesiogiai atsakingi už Šventosios uosto gilinimo techninę priežiūrą.

A.Čėsnienė apie savo sąsajas su Šventosios uosto nesėkme dabar nelinkusi kalbėti, nors gegužės pradžioje teigė, kad pati beveik kasdien ten važiuoja ir stebi rangovų darbą. Jai tuomet buvę svarbiausia, kad jie judėtų sparčiai ir pagilintų Šventosios senvagę iki numatytos uosto atidarymo dienos - birželio 11-osios.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją