Dviejų talpyklų specializuotas terminalas bus pritaikytas krauti skystus, pašildymo reikalaujančius krovinius. Terminalas turės savo garo katilinę bei geležinkelio cisternų pakrovimo-iškrovimo estakadą. Skystus krovinius per naują terminalą bus galima krauti ne tik į krovininius laivus, bet ir į jūrinius konteinerius ir autocisternas.

Remiantis ilgalaikio bendradarbiavimo sutartimi su Vokietijos įmone „Peter Cremer Gmbh” skysti kroviniai bus tiekiami šešis metus po naujo skystų krovinių terminalo eksploatacijos pradžios.

Remiantis sutartimi, naujajame terminale bus sandėliuojama melasa (klampus skystis gaunamas kaip šalutinis produktas perdirbant cukrinius runkelius ar cukranendres į cukrų). Melasa naudojama etilo spirito gamyboje, tekstilės pramonėje, kosmetikos gamyboje.

Pasak „Vakarų krovos“ direktoriaus Gedimino Rimkaus, naujasis terminalas leis padidinti krovinių apyvartą 10-čia procentų ir praplės šiuo metu esamą „Vakarų krova“ krovinių nomenklatūrą.

Pasak įmonės vadovo, 2013 metais į įmonės suprastruktūrą planuojama papildomai investuoti apie 15 mln. litų.

„Vakarų laivų gamyklos“ įmonių grupė per 2012 metus į infrastruktūros plėtrą investavo jau daugiau nei 10 milijonų litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)