Tačiau bendrovės "Vilniaus troleibusai" generalinis direktorius Vidmantas Romualdas Striška sakė, kad taip būti negali – esą visiems vairuotojams griežtai nurodyta laikytis keleivių įlaipinimo tvarkos. "Nesu girdėjęs, kad taip būtų. Bet jei vis dėlto yra, kaip sakote, vairuotojus kontroliuosime griežčiau", – tikino V.R.Striška.

Vis dėlto miestiečiai V.R.Striškos galėtų paprašyti priemonių prieš visas duris atveriančius vairuotojus nesiimti. Pasirodo, jie taip elgiasi, nes, priešingu atveju, pradėtų strigti visas viešasis sostinės transportas.

"Kai šitaip sninga, troleibusai ir autobusai labai vėluoja. Atvirai galiu pasakyti, kad šiuo metu į internete ir stotelėse skelbiamus viešojo transporto grafikus galite nekreipti dėmesio – jie visiškai neatitinka realybės. Vėluojama tiek, kad jei vairuotojas paprastai per pamainą savo maršrutą apvažiuoja šešis kartus, tai dabar per tą patį laiką jis apsuka tik penkis ratus. Jei vairuotojai lauktų, kol visi keleiviai sulips pro vienas duris, būtų vėluojama dar labiau. Vairuotojai taip elgiasi tikrai ne iš blogos valios", – paaiškino "Vilniaus troleibusų" darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė Danuta Iljina.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją