Pasirašiusios šalys įsipareigojo kartu vystyti vieną iš Vilniaus viešojo logistikos centro (VLC) dalių – Logistikos parką. Jis įsikurs 31 ha laisvos valstybinės žemės teritorijoje, netoli Pagirių gyvenvietės ir vienos iš didžiausių visame IX geležinkelių transporto koridoriuje Vaidotų skirstymo stoties. Už kitą dalį, intermodalinio (konteinerinio) sausumos terminalo sukūrimą, atsakinga ir toliau lieka „Lietuvos geležinkeliai“. Bendrovė leidimą šio terminalo statybai planuoja gauti dar šių metų lapkričio mėnesį, o statybos darbus pradėti kitų metų pirmoje pusėje.
Logistikos centro statybos darbų, kurių pradžia numatyta kitais metais, vertė apie 100 mln. lt, iš kurių 84 mln. bus skiriami iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų.
„Logistikos parko steigimas – tai optimaliausias būdas suteikti žemės sklypus privačioms kompanijoms, kurios, vykdydamos veiklą, uždirbtų papildomų pajamų tiek savivaldybės, tiek Lietuvos biudžetui, tiek bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“. Be to, įrengus tokį parką sudarysime geresnę aplinką investuotojams – bus parengta infrastruktūra kompanijoms įsisteigti paruoštuose sklypuose“, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
Vilniaus logistikos parko plėtra numatyta keliais etapais – pirmame etape bus pastatytas terminalas su visa reikalinga komunikacijų infrastruktūra, kituose etapuose – suformuoti žemės sklypai, skirti operatorių komercinei veiklai – sandėliavimo, krovimo, muitinės, automobilių saugojimo, draudimo ir kitoms paslaugoms. Šiuo metu rengiami teritorijų planavimo ir poveikio aplinkai vertinimo dokumentai, o kitų metų pradžioje prasidės techninio projekto rengimo ir infrastruktūros statybos darbai.