Naują troleibusą įsigyti kainuoja apie 1 mln. litų. Skaičiuojama, kad surinkti troleibusą atsieis pigiau.

„Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Vidmantas Romualdas Striška, komentuodamas elektroninėje erdvėje jau paskelbtą konkursą, teigia, kad tokio projekto imtasi ieškant optimaliausios troleibusų parko atnaujinimo galimybės tiek kaštų, tiek turimų žmogiškųjų resursų prasme.

„Brangstant kurui troleibusai tampa vis perspektyvesne, ekologiška transporto priemone, tad esamą troleibusų parką būtina atnaujinti. Senuosius troleibusus kapitaliai remontuoti jau nebetikslinga. Atlikome gausybę skaičiavimų, kurie parodė, jog savo jėgomis rinkti naujus troleibusus yra pigiau nei įsigyti naujus. Pigiau kainuos ir techninis tokių troleibusų aptarnavimas. Be to, mūsų darbuotojai, įvertinant jų patirtį ir žinias, sukauptas kapitaliai remontuojant troleibusus, turi labai didelį gamybinį potencialą – jį reikia išnaudoti“ - bendrovės pranešime spaudai cituojamas V. Striška.

Tarptautinis konkursas detalių tiekėjams vyks iki šių metų balandžio 15 dienos, gegužės 15 dieną tikimasi jau pasirašyti sutartį su geriausias sąlygas pasiūliusia bendrove. Planuojama, kad konkurse dalyvaus įmonės tų šalių, su kuriomis buvo užmegzti kontaktai – tai Lenkijos, Čekijos, Italijos bendrovės.

Šiemet planuojama surinkti du naujus troleibusus. Jei viskas vyks sklandžiai, ilgainiui bus siekiama surinkti iki 20 naujų troleibusų per metus miesto reikmėms. Šis kiekis užtikrintų kokybišką ir nuoseklų troleibusų parko atsinaujinimą.

Šiuo metu Vilniaus troleibusų parke yra 312 troleibusų. Tik 45 troleibusai yra naujesni nei 5 metai, didžioji dalis troleibusų gatvėmis rieda jau daugiau nei 15 metų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją