„Iš kompanijos „Emtest“ bus įsigyta elektroninių atsiskaitymų sistema ir jos diegimo paslaugos. Elektroninių atsiskaitymų centro sistemos įsigijimas pagal 2007 m. e. bilieto įrangos pirkimo sutartį nebuvo numatytas“, - rašoma savivaldybės trečiadienį išplatintame pranešime.

Teigiama, esą e. bilietas veiks taip, kaip turi veikti, o vilniečiams bei miesto svečiams atsiras ir naujų programos privalumų.

„Įdiegus elektroninių atsiskaitymų sistemą ir užbaigus e. bilieto projektą, vilniečiams bus pasiūlytos visiškai naujos e. bilietų rūšys, atsiras galimybė bilietus papildyti internetu, taip pat mieste bus 250 vietų, kuriose vilniečiai ir miesto svečiai galės papildyti visų rūšių e. bilietus. Šios sistemos galimybės leis e. bilietą integruoti ir į e. miesto kortelę bei moksleivio ir studento pažymėjimus“, - žada savivaldybė.

Tiesa, galimybė e. bilietą papildyti internetu buvo ir anksčiau. Tačiau ši programos dalis nustojo veikusi 2010 m. liepą, kai bankrutavo ją prižiūrėjusi bendrovė.

2,6 mln. Lt išleisti pasiruošusi savivaldybė žada ir sutaupyti. „Elektroninių atsiskaitymų centro sistema taip pat leis optimizuoti e. bilietų platinimo tinklą ir sutaupytas lėšas skirti kitoms sritims: švieslenčių sistemos tobulinimui, atsiskaitymo už automobilių stovėjimą modernizavimui“, - būsimus privalumus vardija miesto valdžia.

DELFI primena, kad dėl nesėkmingo e. bilieto projekto įgyvendinimo sostinė jau turėjo papurtyti kišenes. Šiemet kovą Informacinės visuomenės plėtros komitetas priėmė sprendimą susigrąžinti iš sostinės savivaldybės beveik 4,8 mln. litų ES paramos, panaudotos e. bilieto sistemos diegimui. Tokio sprendimo motyvas paprastas: sistema turėjo būti pabaigta iki praėjusių metų pabaigos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją