Vilnietis Andrius su šeima į Stokholmą ketino skristi birželį, o grįžti liepą. Balandžio 14 dieną internetu įsigijo bilietus, rezervavo viešbutį ir ramiai laukė atostogų.

Tačiau gegužės viduryje Andrius socialiniuose tinkluose perskaitė, kad birželio mėnesį vengrai į Stokholmą iš Vilniaus jau nebeskraidins.

Vilnietis bendrovės tinklalapyje rado telefoną, kuriuo paskambinus „Wizz Air” jam pasiūlyta į Stokholmą skristi iš Gdansko.

Andrius atsisakė pasiūlymo ir paprašė grąžinti pinigus. Operatorė žadėjo, kad tai bus padaryta per savaitę.

Praėjus savaitei Andrius parašė skundą „Wizz Air” kompanijai, tačiau jokio atsakymo negavo iki šiol. Paaiškėjo, kad „Wizz Air” už atšauktus skrydžius keleiviams grąžins ne visus pinigus.

„Žmonės internete skundžiasi, kad negaus pusės ar net daugiau už bilietus sumokėtų pinigų, kitiems bagažo mokesčio negrąžina”, – sakė Andrius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)