„Pastaruoju metu apyvarta yra šiek tiek išaugusi, o arti arenų esančiose parduotuvėse pastarąją savaitę pardavimai yra iki 20 proc. didesni. Tarp perkamiausių prekių yra originali krepšinio sirgalių atributika, ypač marškinėliai, apyrankės, šalikėliai, trispalviai perukai, dūdos sirgaliams. Taip pat labiau išaugo vaisvandenių ir užkandžių paklausa“, – DELFI sakė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos skyriaus vadovas Valdas Lopeta.

Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė tvirtino, kad tomis dienomis, kai žaidžia Lietuvos komanda, parduotuvių apyvarta būna maždaug 10 proc. didesnė nei įprastai.

„Prieš krepšinio rungtynes augo krepšinio atributikos, alaus, užkandžių pardavimai. Kalbant apie konkrečius produktus, labiausiai auga apyvartos tų prekių, kurioms siūlomos nuolaidos. Pavyzdžiui, tam tikros rūšies alaus su nuolaida buvo nupirkta dvigubai daugiau nei prieš savaitę ir keliasdešimčia procentų daugiau nei panašaus, bet ne akcijinio“, – kalbėjo prekybos tinklo atstovė.

Miestuose, kuriuose šiuo metu vyksta krepšinio kovos, apyvarta didėjo apie 10 proc., Panevėžyje dar daugiau, tačiau, kiek tai susiję su krepšiniu, sunku įvertinti, nes duris atvėrė nauja „Rimi“ parduotuvė.

Pasak R. Stanaitytės-Česnulienės, be Panevėžio, daugiausiai pardavimai didėjo Klaipėdoje ir Šiauliuose, o mažiausiai – Alytuje.

Maždaug dešimtadaliu daugiau parduota ir Vilniaus bei Kauno parduotuvėse.

„Vilniuje ir Kaune augę alaus, atributikos ir traškučių pardavimai rodo, kad krepšinis žiūrimas aktyviai net ir ten, kur arenose kovos nevyksta“, – pastebi tinklo atstovė.

Tuo metu mažiausią apyvartos augimą įvardija prekybos tinklas „Maxima“ – apie 5 proc. Šio prekybos tinklo atstovė ryšiams su visuomene Olga Malaškevičienė DELFI sakė, kad didelio sirgalių sujudimo parduotuvėse nesijaučia.

„Mūsų parduotuvėse didelio krepšinio sirgalių antplūdžio kol kas nesijaučia – tuose miestuose, kur vyksta krepšinio rungtynės, „Maximos“ parduotuvėse pirkimai pakyla vos 5 procentais. Daugiausia prieš ir po varžybų nuperkami nealkoholiniai gėrimai ir įvairūs užkandžiai – tai, ką galima greitai suvalgyti ir atsigaivinti“, – komentavo ji.

„Norfos mažmena“ negalėjo pasidalinti įžvalgomis apie besikeičiančias apyvartas, nes tokios statistikos prekybos tinklas nerenka.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją