„Pigu.lt“ generalinio direktoriaus ir „220.lv“ valdybos pirmininko Dainiaus Liulio teigimu, praėję metai buvo sėkmingo lūžio metai ir jo valdomai įmonei.

„2011-aisiais dirbome pelningai ir sėkmingai perėjome iš investicinio į plėtros etapą. Džiaugiuosi, kad mūsų investicijos į pigu.lt bei naują elektroninę parduotuvę Latvijoje jau pasiteisina – didėjantis prekių asortimentas ir patrauklios kainos didina ne tik pirkėjų skaičių, bet ir jų lojalumą – net 82 proc. pirkėjų Lietuvoje ir Latvijoje grįžta pakartotiniam pirkimui. Į prekybos sistemų tobulinimą bei tolimesnį vystymą Lietuvoje ir Latvijoje investuosime ir 2012-aisiais, tam jau esame numatę per 2 mln. litų.“

Lietuvoje veikiančios internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ apyvarta metų pabaigoje siekė 38,8 mln. Per metus apyvarta augo beveik 62 proc.

Bendrovė nurodo, kad šiemet tikisi 40 proc. apyvartos augimo, iki 79,8 mln. Lt.

Internetinė parduotuvė savo veiklą pradėjo 2008 m.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)