Sistemos klaida sąskaitą sumažino tūkstančiu litų

Kaune gyvenantis Vadimas DELFI pasakojo, kad problemą pastebėjo tik mėgindamas parduotuvėje žmonai nupirkti dovaną. Vyriškio teigimu, bandant atsiskaityti debetine kortele, jam buvo pasakyta, kad šioje yra nepakankamas pinigų likutis. Nors žinojo, kad sąskaitoje pinigų turėjo būti likę, jis sakė pamanęs, kad įvyko vagystė. „Iš pradžių pagalvojau, kad čia vagystė, nes prieš tai kortele atsiskaitinėjau kavinėse, tad pamaniau, kad pinigai galėjo būti nuskaityti ten“, - pasakojo vyriškis.

Atlikdamas pavedimą jis pastebėjo, kad skirtingos sumos buvo nuskaitytos po du kartus. Tokiu būdu jis sakę netekęs apie tūkstančio litų. „Šeštadienį iš kortelės paėmus tam tikrą sumą pinigų, pirmasis dvigubas nuskaitymas buvo įvykdytas sekmadienį, dar vienas dvigubas nuskaitymas įvyko šiandien“, - pasakojo pašnekovas. Jo teigimu, ta pati suma dukart iš viso buvo nuskaityta tris kartus.

Kreipusis į banką, Vadimas buvo informuotas, kad taip nutiko dėl savaitgalį vykusių sistemos pakeitimų. „Jie man paaiškino, kad taip atsitiko dėl pasikeitimų savaitgalį. Atsidarius sistemą tikrai matosi, kad ji pasikeitusi“, - kalbėjo vyriškis. Jis sakė, jog jam buvo pažadėta pinigus grąžinti, tačiau apie tai, ar ši procedūra jau buvo atlikta, jis nežino. „Sakė, kad sutvarkys, aš dar netikrinau. Aš nežinau – jie man sakė, kad grąžins, tai aš pažiūrėsiu po dienos, ar tikrai grąžino“, - sakė jis. Pirmadienį vakare jis sakė pastebėjęs, kad sąskaitoje ne tik nebelikę pinigų, bet jis dar ir yra bankui skolingas.

Vadimo teigimu, į portalą jis kreipėsi norėdamas įspėti kitus banko klientus pasitikrinti, ar nesusidūrė su panašia problema. „Nebūčiau pažiūrėjęs – net nežinočiau“, - dėl trumpam dingusių pinigų stebėjosi vyriškis.

Banko atstovas: pinigai klientui jau grąžinti

DELFI apie skaitytojui iškilusią problemą pasiteiravus DNB banko atstovo spaudai Andriaus Vilkanco, jis sakė, kad taip iš tiesų nutiko dėl savaitgalį vykusių sistemos pakeitimo darbų. Pasak A. Vilkinco, pinigai klientui jau sugrąžinti – tai buvo padaryta dar pirmadienį vakare.

„Siekdamas teikti šiuolaikiškas paslaugas ir nuosekliai gerinti aptarnavimo kokybę, DNB bankas atnaujina banko informacinę sistemą, kuria teikiamos paslaugos bei valdomi verslo procesai. Tai technologiškai sudėtingas procesas tad, suprantama, kad pradžioje galėjo pasitaikyti trumpalaikių nesklandumų ir dėl to nuoširdžiai atsiprašome. Identifikuojame juos ir šaliname nedelsiant, kaip ir Jūsų minėtu atveju, kai kliento duomenų perkėlimo metu susidubliavo kai kurios jo atliktos operacijos. Ši techninė klaida jau pilnai eliminuota“, - sakė jis.

Tikslaus skaičiaus, kiek banko klientų susidūrė su minėta problema, A. Vilkancas nenurodė. Jo teigimu, banko klientai apie galimas bėdas buvo perspėti. „Kad klientai pajustų kaip įmanoma mažiau nepatogumų, naujosios sistemos diegimo darbams pasirinktas savaitgalis apie tai informuojant klientus asmeniškai iš anksto el. laiškais, SMS žinutėmis bei pranešimais banko tinklalapyje bei internetinės bankininkystės puslapyje“, - kalbėjo A. Vilkancas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (124)