„Jaučiame atsakomybę prieš savo darbuotojus bei verslo partnerius, todėl, atsižvelgdami į veiklos rezultatus ir prastas Lietuvos mažmeninės prekybos rinkos perspektyvas, nusprendėme sustabdyti bendrovės veiklą. Pirkėjų per trumpą laiką pamėgtas ir įvertintas prekės ženklas „Effigy“ išliks, tačiau bus peržiūrėta tolesnė jo plėtros strategija“, - sako bendrovės Plėtros ir pardavimų direktorė Jolita Mieliauskienė.

Pasak J.Mieliauskienės, sprendimą peržiūrėti bendrovės veiklos strategiją paskatino ženkliai sumažėjusi Lietuvos gyventojų perkamoji galia ir tai, kad mažmeninės prekybos rinkoje kol kas nematoma atsigavimo perspektyvų.

„Mūsų tikslinė auditorija – jaunimas patyrė vieną stipriausių krizės smūgių. Vien per 2009 metus, oficialiais duomenimis, bedarbių, kurių amžius yra iki 25 metų, skaičius siekė 80 tūkstančių. Kas antras iš šalies išvažiuojantis žmogus yra jaunesnis nei 30 m. amžiaus. Tai ilgalaikes pasekmes turintys procesai, todėl turime iš naujo įvertinti situaciją“, - sako bendrovės “Effigy” Plėtros ir pardavimų direktorė.

11 parduotuvių didžiuosiuose Lietuvos miestuose, kurias valdo UAB „Effigy“ bus uždarytos šį rudenį.

Bendrovė šiuo metu turi 87 darbuotojus. Pagal galimybes jiems bus pasiūlytas darbas kitose koncerno SBA, valdančio UAB „Effigy“ akcijas, įmonėse.

Koncernui SBA priklausančios įmonės toliau koncentruosis ties pagrindine veikla – gamyba ir eksportu. Koncernas valdo baldų ir trikotažo gamybos įmones, kurios eksportuoja daugiau nei 90 proc. pagamintos produkcijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją