„Lietuvoje yra apie 30 tūkst. medžiotojų ir sportiniu šaudymu užsiimančių ar besidominčių gyventojų, tad vidaus rinkos potencialas yra didelis. Sieksime įsitvirtinti šiame civilinės amunicijos segmente, šiai tikslinei klientų grupei pasiūlydami kokybiškus ir NATO bei ES šalyse jau puikiai žinomu GGG prekiniu ženklu pažymėtus šovinius“, – teigia gamyklos direktorius Raimondas Monkevičius.

Bendrovė tikisi produkciją pasiūlyti konkurencinga kaina, nes, palyginus su importuotojais, transportavimo ir logistikos kaštai bus gerokai mažesni. Planuojamas produkcijos eksportas į Latviją, Estiją, Lenkiją ir kitas šalis.

Per pirmus devynis šių metų mėnesius bendrovė patyrė 161 tūkst. Lt grynojo nuostolio, jos pardavimo pajamos siekė 9,43 mln. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)