Kaip sakė bendrovės Rinkos tyrimų centro vadovas Mindaugas Degutis, didieji prekybos centrai neretai užsako specialius tyrimus bei studijas ir siekia sužinoti, ką daryti, kad nepageidaujami klientai pas juos neateitų. Paprašytas įvardyti, koks yra nepageidaujamo kliento portretas, pašnekovas išskyrė mažas pajamas turinčius asmenis.

Kai kurie nepageidaujami klientai iš prekybos centrų tiesiog išprašomi, kitiems sukuriama tokia aplinka, kad jie patys nenori ten sugrįžti. „Labiau stengiamasi sukurti tokią aplinką, kuri būtų nepatraukli tiems, kurie nepageidaujami. Pvz., paleidus tam tikrą muziką ar įrengus aplinką prabangiai, natūralu, kad tam tikra grupė žmonių nenori lankytis ten, kur jiems nepatinka ar nejauku. Lankytojų srautai dažniausiai reguliuojami įvairiais fono ir fizinės aplinkos elementais“, – sakė M.Degutis.

Sostinėje įsikūrusio prekybos centro „Akropolis“ valdytojas Česlovas Urbonavičius gynėsi, kad visi klientai yra pageidaujami, tačiau neslėpė, jog tenka kai kuriuos lankytojus išprašyti iš prekybos centro.

„Akropolyje“ mėgsta laiką leisti paaugliai ir mes jų nevaikome, nes jie vis tiek nusiperka ledų porciją ar kokį saldainį. Visokių žmonių ateina į prekybos centrą, bet neturime teisės nė vieno išvaryti lauk”, – teigė Č.Urbonavičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (228)