„Nesuprantu, kas darosi, bet visiems reikia „Varniukų” alaus. Kreipiasi ne tik kavinės, barai, restoranai, bet ir parduotuvės, kurios prekiauja pilstomu alumi. Kaip suprantu, didmiesčiuose jos vis populiarėja. Deja, kai kuriems turime atsakyti neigiamai, nes paklausos nespėjame tenkinti”, - pasakoja Vydmantas Daujotas, Pakruojo bendrovės „Davra” savininkas ir direktorius.
Tai, kad mažųjų alaus daryklų alus jau turi savo pirkėją, patvirtino ir Audrius Vidžys, sostinės restorano „Alaus namai” bendraturtis ir vadovas.
„Pernai alaus rinka ūgtelėjo dešimtadaliu. Bet jei atskirai žiūrėtume į smulkiuosius aludarius, jų pardavimai augo net apie 60 proc. Dabar smulkiesiems priklauso 7-8 proc. alaus rinkos, bet jų užimama dalis gali išsiplėsti iki 10-15 proc.”, - prognozuoja A. Vidžys.