„Norime, kad krepšinio gerbėjai, kurie atvyks į Lietuvą, pamatytų ne kelis didžiuosius miestus, bet kuo daugiau mūsų šalies, todėl varžybas rengiame šešiuose miestuose įvairiose Lietuvos dalyse", - sakė Europos krepšinio čempionato organizacinio komiteto direktorius Mindaugas Špokas.

Didžioji dalis pinigų paprastai būna išleidžiama ne nakvynei, o restoranuose, baruose, parduotuvėse, suvenyrams, įvairioms pramogoms, apžvalginėms ekskursijoms, taksi bei kitoms paslaugoms. Tai dar viena priežastis susivienyti visiems Lietuvos miestams bei visų verslo šakų atstovams ir pasistengti pasiruošti tinkamai priimti atvykstančius sirgalius. Tačiau, kad būtų galima pradėti aktyviai ruoštis čempionatui, reikalinga susipažinti su daugeliu aspektų.

„Delta Consult" kartu su Lietuvos savivaldybių asociacijos Mokymo ir konsultavimo centru bei VšĮ „Regionų plėtros ir valdymo projektai” organizuoja renginį „Verslo galimybės 2011 metų Europos krepšinio čempionato metu" (14 d. - Kaune, 15 d. – Vilniuje), kurio pagrindinis tikslas supažindinti Lietuvos verslininkus su bendra čempionato tvarka, galimybėmis bei būdais, kaip tinkamai pasitikti atvykstančius sirgalius bei pasirengti čempionatui.

Su FIBA nustatyta bendrąja čempionato tvarka konferencijos dalyvius supažindins Europos vyrų krepšinio čempionato organizacinio komiteto vadovas Mindaugas Špokas. Miestų, kuriuose vyks pogrupio varžybos, savivaldybės atstovai informuos apie galimybes išnaudoti miesto erdves, leidimus, apribojimus bei kitus reikalavimus.

Marketingo specialistai informuos, kokias galimybes verslui suteikia didelio masto renginiai ir kaip tapti matomu tokių renginių metu, kokias tradicinio bei netradicinio marketingo priemones naudoti rengiantis čempionatui.

Taip pat bus informuojama apie galimybes ir būdus, kaip įmonei prisistatyti ir tiesiogiai pasiekti besidominčius sirgalius internete, apie strategijas, kurios leis radikaliai padidinti pardavimus per trumpą laiką su minimaliomis investicijomis bei 100 lengvai įgyvendinamų idėjų skirtų Europos krepšinio čempionatui.

Tikimasi, kad konferencijos metu verslininkams pateiktos idėjos paskatins imtis iniciatyvos ir pagerins ne tik vietos verslo plėtrą, bet ir miestų bei šalies įvaizdį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją