Su nuolaida įsigytuose kuponuose pranešama, kad paslaugos bus suteiktos „Grožio namuose“, sostinėje įsikūrusiame salone. Kaip teigia Vartotojų teisių apsaugos tarnyba, vartotojai skundžiasi, jog likus dienai iki susitarto laiko procedūrai, jie sulaukia iš įmonės trumpųjų žinučių, kuriomis paslaugų teikėjas informuoja, kad paslauga teikiama nebus.

„Susitarti dėl paslaugos tiekimo kitu laiku neįmanoma, nes paslaugų teikėjas nebepasiūlo vartotojams tinkamo laiko arba atsisako aptarnauti kuponus įsigijusius vartotojus“, - praneša Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Įstaigai, kreipusis į įmonę „Lounge group“ atsakymų nebuvo sulaukta. „Jei UAB „Lounge group“ negrąžins vartotojams pinigų už nesuteiktas paslaugas, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ketina kreiptis į teismą su ieškiniu vartotojų viešajam interesui ginti“, - pranešama.

Neatsiskaito zizu.lt

DELFI susisiekus su „Lounge group“ vadove Lina Semeniuk, ji komentuoti apie nesuteikiamas paslaugas kuponus įsigijusiems klientams aiškinti nenorėjo.

Vienintelis jos paaiškinimas buvo, kad sutartis su zizu.lt yra nutraukta ir kuponus internete pardavinėjanti įmonė yra skolinga grožio paslaugas siūlančiai bendrovei.

Pinigai nepervesti ir dėl to žmones, kurie kreipiasi į mus, nusiunčiame į zizu.lt“, - teigė pašnekovė.

Pasak L. Semeniuk, iš Vartotojų teisių apsaugos tarnybos jokio kreipimosi ji nebuvo gavusi: „Nieko negavom. Mes galėtume pateikti motyvuotus paaiškinimus, bet prašymo nesame gavę“.

Moteris teigė, kad su zizu.lt vienu metu vykdė kelias kuponų pardavimo akcijas, bet daugiau su įmone dirbti nebežada.

zizu.lt pati nutraukė sutartį

Tuo metu įmonės „KupiKupon Lithuania“, kuriam priklauso zizu.lt, vadovas Vytautas Mokšeckas tikina, kad su grožio paslaugas teikiančia įmone yra atsiskaityta ir tą patvirtina turimi banko pavedimai.

„Pamatę, kad įmonė neatlieka paslaugų, nesilaiko terminų, numatytų sutartyje, nutraukėme sutartį su jais“, - pasakojo pašnekovas.

Pasak jo, „Lounge Group“ per jų grupinių kuponų portalą pardavinėjo kelias paslaugas. Už kai kurias akcijas buvo atsiskaityta su įmone šimtu procentų, tačiau pradėjus plūsti skundams iš kuponų pirkėjų, zizu.lt nutraukė atsiskaitymus su įmone.

„Užlaikytus pinigus skyrėme grąžinti klientams, kurie negavo įsigytų paslaugų“, - teigė V. Mokšeckas. Pasak jo, įmonė patyrė ir nuostolių dėl „Lounge Group“ nevykdytų įsipareigojimų.

„Pirmą kartą ir skausmingai teko susidurti su tokia įmone“, - sakė zizu.lt vadovas.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba pataria gyventojams, prieš įsigyjant prekes ar paslaugas grupinių apsipirkimų portaluose, pasidomėti įmonių patikimumu, paieškoti kitų vartotojų atsiliepimų internete ar vartotojų teises ginančių valstybės institucijų tinklalapiuose ar skambinant telefonu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)