Vienas iš brangiausių projektų –visus metus veikiančios slidinėjimo trasos – pirmuosius lankytojus priims jau balandį. Tačiau lankytojais kurortas nesiskundžia ir dabar, praneša LTV „Panorama“.

Planuojama, kad jau vasarį slidinėjimo entuziastai ir profesionalai sportininkai galės čiuožti nuo dengtos trasos, kurios analogo nerasime tūkstančio kilometrų spinduliu.

Du trečdaliai uždaros slidinėjimo trasos, kurios ilgis – daugiau nei pusė kilometro, jau uždengta. Beveik tokio paties ilgio lauko trasa rengiama.

Projekto vykdytojai tikina, kad šios slidinėjimo trasos pagal dydį pretenduoja patekti į didžiausiųjų pasaulyje penketuką – po Dubajaus, Pekino, Tokijo ir Prancūzijos kurortų.

Investicijos į komplekso statyba siekia šimtą milijonų litų. 40 mln. litų iš jų – Europos lėšos, kitos – privačios. Tačiau projekto vykdytojai puoselėja viltis, kad stambi suma atsipirks per septynerius metus. Esą klientų susidomėjimas jaučiamas jau dabar.

„Kiek turim preliminarių sutarčių su sportininkais ir koks yra susidomėjimas, aš sakyčiau, tas skaičius, kad bus 400 tūkstančių lankytojų per metus, man dabar jau atrodo realus“, – teigė įmonės „Stamita“ generalinis direktorius Andrius Stasiukynas.

„Šis objektas bus papildomas traukos centras sprendžiant sezoniškumą, sprendžiant užimtumą darbo dienomis, ne vien tiktai savaitgaliais. Tikslas yra kad Druskininkų užimtumas būtų tiek žiemą, tiek vasarą, tiek savaitgaliais kuo tolygesnis. Tuomet lengviau išlaikyti infrastruktūrą“, – kalbėjo Druskininkų meras Ričardas Malinauskas.

Kitąmet papildomu traukos centru esą taps ir įrenginėjami golfo laukai. Nors kol kas pramogų kurorte nepadaugėjo, tačiau lankytojais kurorto verslininkai nesiskundžia ir dabar.

Po stipraus turistų srautų kritimo žemyn, SPA centrai ir viešbučiai savaitgaliais pilni. Į Druskininkus vėl plūsta lenkai, rusai ir baltarusiai. Nors, pavyzdžiui, kainos per žiemos švenčių laikotarpį pašoko 20 procentų.

„Naujieji metai iš tikrųjų yra užpildyti pilnai. Ponaujametinėm atostogom yra labai daug svečių iš užsienio. Sakyčiau, kad sėkmingas ėjimas buvo į Rusijos rinką“, – sakė SPA „Vilnius SANA“ marketingo direktorė Eglė Rukšėnaitė.

„Naujiesiems metams viešbučių paklausimai atėjo jau rugpjūčio mėnesį, dar kai buvo vasaros sezonas. Spalio mėnesį prasidėjo jau masiniai paklausimai, rezervacijos ir išankstiniai mokėjimai“, – tvirtino Druskininkų vandens parko marketingo ir pardavimų vadovė Jūratė Vaitkevičiūtė.

Užsieniečiai suneša daugiau nei pusę Druskininkų verslininkų pelno.