„Kelis metus iš eilės kai kurios verslo įmonės, naudodamos psichologines poveikio priemones, vertė darbuotojus dalyvauti neaiškiose akcijose. „Darom” vardas buvo naudojamas įmonės socialinio atsakingumo viešinimui, o iš tiesų darbuotojai dirbo nemokamai laisvomis nuo darbo dienomis. Kai kurie jų plovė parduotuvių langus, sandėlius, rinko šiukšles parduotuvių prieigose“, - sako SAMPRO vadovė Irina Judina.

Pasak Irinos Judinos, kai kurios įmonės suvokia šios akcijos aktualumą bei kilnius siekius, todėl daugelis jų siekia parodyti visuomenei, kad ir verslas lieka neabejingas. Tačiau I. Judinos nuomone, abejingumas aplinkosaugai atsiskleidžia ieškant būdų kaip akciją paversti nauda sau.

„Manau kovoti su pasekmėmis beprasmiška. Tai darėme prieš tai stengdamiesi atkreipti akcijos organizatorių bei visuomenės dėmesį. Šiemet laiškais kreipėmės į darbdavius tikėdamiesi, kad jie nekartos tų pačių klaidų. Taip pat norime paskatinti darbuotojus nesileisti išnaudojamiems“, - sako I. Judina.

Primename, kad šeštadienį gyventojai per akciją „Darom 2012” raginami švarinti viešąsias erdves. Penktąjį kartą šalyje vyksianti akcija bendram tikslui šiemet tikisi suvienyti daugiau nei dešimtadalį Lietuvos gyventojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją