Tačiau šalies tabako bendrovės "Philip Morris Lietuva" (PML) apyvarta pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su 1999-ųjų sausio-birželio mėnesiais, sumažėjo 8 procentais.
HPL planuoja, kad antrąjį šių metų pusmetį tabako gaminių pardavimai išaugs dar 15 proc., o MV, įvedus į rinką naujas tabako rūšis, - 40 procentų.
Importuotojai tvirtina, kad gerus prekybos rezultatus lėmė kinatančios tabako gaminių vartojimo tendencijos - populiarėja lengvesnės ir pigesnės cigaretės.
Nuo šių metų gegužės 1 dienos įsigaliojęs tabako reklamos draudimas verčia šiais gaminiais prekiaujančias įmones keisti pardavimų strategiją. Pasak dienraščio, bendrovės daugiau dėmesio skiria cigarečių platinimui, jų kokybei, taip pat planuojama daugiau lėšų skirti įvairioms akcijoms bei parduotuvių gražinimui.