„Verslo partnerį Latvijoje, su kuriuo ir atidarysime gamyklą, jau turime, tačiau jo įvardyti kol kas negalime“, - teigiama UVZ pranešime spaudai, skelbia DELFI.lv.

„Plėsdami savo veiklą, steigiame savo bendroves ir kitose šalyse. Šiandienai po gamyklą steigiame Kazachstane ir Baltijos regione. Manome, jog šios jungtinės bendrovės dirbs vietos rinkai. Kurdami tokias bendroves, mes iš tikrųjų steigiame nacionalinį gamintoją. Aišku, tame dalyvaujame ir mes patys“, - pranešime spaudai cituojamas UVZ generalinis direktorius Olegas Sienko.

Kaip jau buvo skelbta ir anksčiau, „Uralvagonzavod“ ir bendrovė „Kazachstano geležinkeliai“ tarėsi dėl jungtinės bendrovės, užsiimsiančios atvirųjų vagonų surinkimu, steigimo Kazachstano teritorijoje.

Latvijos valstybinio geležinkelių koncerno „Latvijas Dzelzceļš“ generalinis direktorius Ugis Magonis „Dienas Bizness“ sakė, jog šis projektas gali tapti žymiai realesnis nei vagonų gamyklos statybų Daugpilyje idėja, kurios įgyvendinime „Latvijas Dzelzceļš“ taip pat dalyvauja.

Jelgavos meras Andris Ravinšas patvirtino, jog UVZ atstovai pas jį lankėsi, rinko informaciją dėl projekto įgyvendinimo. Šiuo metu aišku, jog rusai ieško tinkamiausios vietos gamyklos statyboms, o pati Jelgava taip pat suinteresuota šio projekto įgyvendinimu.

Šią savaitę U. Magonis dėl projekto vyksta į Maskvą, kur „Latvijas Dzelzceļš“ direktorius aiškinsis, kaip Latvijos geležinkeliai gali prisidėti prie gamyklos statybų.

„Uralvagonzavod“ – įvairių mašinų ir technikos gamintojas, gaminantis daugiau nei 100 rūšių produkciją, tarp kurių ir karinė technika, kelių tiesimo įranga, įvairūs traukinių vagonai ir cisternos.

100 proc. bendrovės akcijų priklauso Rusijos Federalinei valstybinio turto valdymo agentūrai, valdančiai valstybinį turtą. „Uralvagonzavod“ buvo įkurta 1931-1936 metais ir šiuo metu jungia daugiau nei 20 bendrovių, užsiimančių sunkiosios ir karinės technikos kūrimu ir gamyba.

2011 metais „Uralvagonzavod“ įplaukos siekė 90 mlrd. rublių (7,85 mlrd. Lt). 68 proc. pajamų buvo gauta už geležinkelių technikos produkciją, 30 proc. – už specialią techniką, o 2 proc. – už kitą produkciją.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)