„Neveikia banko paslaugos internetu, yra sutrikimų naudojantis bankomatais. Taip pat neteikiamos paslaugos klientų aptarnavimo padaliniuose. Incidento priežastys identifikuotos ir šalinamos. Tai įvyko dėl ryšio sutrikimo su duomenų centru“, – DELFI sakė SEB banko atstovas spaudai Arvydas Žilinskas.

Jo teigimu, apie 15.20 val. buvo atstatytas atsiskaitymas kortelėmis ir banko paslaugos internetu.

Apie 16.13 val. A. Žilinskas teigė, kad kai kuriuose skyriuose klientai jau aptarnaujami, o internetinės banko paslaugos, taip pat ir atsiskaitymas kortelėmis, veikia be sutrikimų.

Nuo 18 val. pradėjo veikti dalis bankomatų. Visas paslaugų teikimas galutinai atstatytas maždaug vidurnaktį.

DELFI rašė, kad trečiadienį priešpiet buvo užstrigusi ir banko „Snoras" internetinė bankininkystė.

Trečiadienio popietę buvo sutrikęs ir „Teo LT” interneto ryšys daliai verslo klientų, tarp kurių buvo ir bankų.

„Dėl nutraukto ryšio kabelio trečiadienio popietę trumpam buvo sutrikęs paslaugų teikimas nedidelei daliai privačių bendrovės klientų, taip pat kelioms verslo įmonėms. Daliai klientų paslaugų teikimas buvo atkurtas, o šiuo metu baigiami ir ryšio kabelio atstatymo darbai", – DELFI sakė bendrovės atstovas spaudai Antanas Bubnelis.

Jis nesiėmė vertinti, ar dėl šio interneto ryšio sutrikimo galėjo kilti problemų SEB tiekiant paslaugas.

Pasipiktino komisiniu mokesčiu, kai neveikia bankomatai

Atsiskaitymo problemas viena DELFI skaitytoja (pavardė redakcijai žinoma) pajuto degalinėje, kai negalėjusi atsiskaityti kortele, turėjo palikti asmens dokumentą ir skubėti grynintis pinigų. Tačiau pakeliui esantys du bankomatai neveikė, todėl teko važiuoti tiesiai į banko skyrių.

„Aišku banke pavyko gauti grynųjų,bet už šią procedūrą dar teko sumokėti 5 Lt. Tai nieko keisto ar naujo, kad gryninant pinigus banke yra aptarnavimo mokestis, bet klausimas, ar jis turi būti taikomas tada, kai neveikia bankomatai ir kiti atsiskaitymo būdai? Paprastai paskaičiavus, jei tuo metu kai neveikė bankomatai grynų pinigų prireikė 1000 žmonių, tai bankas iš savo gedimų užsidirbo 5 tūkst. Lt“, – laiške DELFI piktinosi skaitytoja.

Kitas skaitytojas praneša apie iki šiol nebuvusio masto sutrikimus.

„Pačiame banke Vilniaus „Akropolyje“ sakė, kad dar taip nėra buvę, kad nulūžtų visa sistema“, - DELFI rašė jis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)