Skaičiuojama, kad tris varžybų dienas stebėjo apie 7000 žiūrovų. Bilietų kainos siekė 12-29 Lt dienai, taip pat buvo galima pirkti abonementą visoms čempionato dienoms.

„Visa infrastruktūra buvo puikiai parengta, jokių problemų nekilo. Visi žmonės žinojo, ką daro, ko tikėtis, ką užsieniečiams pasiūlyti. Kiek žinau, viešbučiai sportininkams ir meniu koregavo. Tarptautinės federacijos atstovai sakė, kad varžybų lygis – kaip olimpiadoje. Nesulaukėme nė vieno neigiamo atsiliepimo“, – tvirtina „Eurotrack 2012“ žiniasklaidos ir komunikacijos grupės vadovas Rytis Sabas.

Jis pats tribūnose regėjo aistruolius iš Olandijos, Italijos, Jungtinės Karalystės, Rusijos, Baltarusijos.

Meniu koregavo pagal sportininkų pageidavimus

Viešbučio „Romantic“ direktorė Laimutė Žulonienė sako, kad dar savaitę iki čempionato buvo užimti visi kambariai. Geriausiame Panevėžio viešbutyje gyveno penkių užsienio valstybių komandos, čempionato komisarai, teisėjai. Vokietijos komanda į miestą atvyko dar spalio 11-ąją.

„Miestas atgijo, buvo daug judesio. Ir pas mus lankytojai pietaudavo, vakarieniaudavo, ir kitur į miestą išeidavo. Norinčius nukreipdavome į Keramikos muziejų, pasivaikščioti po Senvagę. Tokie renginiai miestui be galo svarbūs“, – teigia L. Žulonienė.

Ji džiaugėsi svečių atsiliepimais apie viešbutį: sportininkai gyrė ir maistą, ir aplinką. „Meniu ruošėme pagal sportininkų pageidavimus, jie kitokie nei krepšininkų, tad teko padirbėti. Varžybų dienomis nei mėsos, nei žuvies, gaminome specialius patiekalus. Kaip nekeista, pietų metu jie valgo mažai, tuo metu vakarienė gausi“, – atskleidė viešbučio vadovė.

Jai tik šiek tiek gaila, kad „Cido“ arena nebuvo sausakimša.

Jei „Cido“ arenoje vyksta koks rimtesnis sporto renginys, tai netrukus pajunta didžiausias Aukštaitijos sostinėje prekybos centras „Babilonas“. Nuo arenos automobiliu „Babiloną“ galima pasiekti per penkias minutes.

„Lankytojų antplūdis visas tris dienas jautėsi. Matėme ir treko sportininkų, ir komandos narių. Tai ypač jautė kavinės. Kuo daugiau tokių renginių, miestui tik geriau, jei kada surengs pasaulio čempionatą, bus dar geriau“, – sako prekybos centro „Babilonas“ marketingo direktorius Erikas Petkevičius. Pasak E. Petkevičiaus, ypač atvykėlius viliojo lietuviško maisto restoranai.

Panevėžys galvoja apie sportinį turizmą

„Viešbučiai mieste ir rajone sėkmingai užsipildė, tai pats didžiausias pliusas. Jei mes pradėtume pamažu orientuotis į sportinį turizmą, ir pas mus vyktų, kaip Simona Krupeckaitė sakė, pasaulio čempionatas, tai būtų didžiausias pliusas turizmo verslui“, – teigia Panevėžio turizmo informacijos centro direktorė Daina Tankūnaitė.

Turizmo informacijos centro atstovai visas tris čempionato dienas dirbo arenoje ir per šį laiką išdalijo iki 1000 informacinių leidinių. Vis dėlto dauguma besidominčiųjų buvo lietuviai.

D. Tankūnaitė arenoje regėjo šveicarų, vokiečių ir italų sporto aistruolių. „Bendras vaizdas puikus, ir maitinimo įstaigose užsieniečių buvo. Kalbant apie užsienio turistus, manau, situacija buvo geresnė nei per Europos krepšinio čempionatą“, – teigė turizmo informacijos centro direktorė.

Miestas čempionatą reklamavo jau nuo pavasario: ties Panevėžio riboženkliais iškabinti ženklai su pirmenybių simbolika. Į čempionatą kvietė ir plakatai su S. Krupeckaite.

„Vasarą Panevėžyje vyko Europos vaikinų iki 16 metų čempionatas. Mes pasvajojame: o jei būtų tokios 6 varžybos per metus? Tai būtų šaunu“, – sako D. Tankūnaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)